Bent u op zoek naar een veelzijdig product om uw merk te promoten? Met onze beursbalie met topbord kunt u de afbeelding wanneer u maar wilt veranderen. De kunststof counter, de aluminium staven en het topbord van Forex trekken de aandacht van uw klanten. U bent altijd klaar voor uw afspraken.
De balie is zeer geschikt om uw merk te promoten op evenementen en beurzen: u kunt steeds weer besluiten hoe u hem gebruikt, door gebruik te maken van de herbruikbare statische stickers om de afbeelding te veranderen. Laat geen kans onbenut, pas u aan elke gelegenheid aan en kies de beste presentatie voor uw product.
U kunt kiezen uit twee opties. Als u de afdruk en de balie samen bestelt, ontvangt u de nieuwe counter van de balie (183x85 cm) en een topbord van 68x28 cm. Bestelt u alleen de afdruk, kunt u kiezen uit de nieuwe counter van de balie (183x85 cm met topbord van 68x28 cm) en de oude (173,7x85 cm met topbord van 77x28 cm).
De stickers zijn van refix statisch wit materiaal en kunnen meerdere keren gebruikt worden, zonder lijmresten achter te laten. Het is een polyester folie op witte ondergrond van 125 μm, speciaal behandeld om statisch op gladde oppervlakken te blijven kleven (ramen, glas, metaal en ander materiaal) dat goed schoon is en niet statisch geladen is.
Als u van veelzijdigheid van onze herbruikbare stickers houdt, kijk dan eens bij onze etiketten en stickers voor de inrichting van uw ruimtes.
Met de Pixartprinting ACTIECODE kunt u profiteren van onze exclusieve aanbiedingen.
Hoe werkt het? Voer gewoon de ACTIECODE in het daarvoor bestemde vakje in en klik op "Activeren" om het nieuwe totaalbedrag van uw bestelling te berekenen.
U kunt alleen van de actiecode gebruikmaken nadat u heeft ingelogd in uw Pixartprinting-account, hetgeen betekent dat u eerst een geregistreerde gebruiker moet zijn. Aanmelden bij Pixartprinting geeft u het voordeel dat u altijd op de hoogte bent van onze nieuwe aanbiedingen en exclusieve kortingen. Als uw code ongeldig blijkt, probeer dan in te loggen en de code opnieuw in te voeren of de spelling te controleren; de actiecodes zijn hoofdlettergevoelig.