Voor het programma van 2022 vallen klanten in de categorie Star als ze van 01/01/2021 t/m 31/12/2021 minimaal 20 bestellingen hebben geplaatst met een waarde hoger dan 10.000 euro (na aftrek van de geannuleerde bestellingen en de btw).
- Ondersteuning via telefoon en e-mail met voorrang: dankzij een persoonlijke code en een medewerker die uw taal spreekt, heeft u direct antwoord op al uw vragen
- Call me now: exclusieve dienst waarmee u teruggebeld wordt op het door u aangegeven nummer
De maandaanbieding geldt voor 1 product en is te gebruiken voor 5 opdrachten.
Elke maand ontvangt u de previews van de nieuwe producten en formaten die op de site gelanceerd worden;
Elk kwartaal kunt u de monsterpakketten kopen voor € 1 zonder verzendkosten:
1 exemplaar van het monsterpakket verpakkingencollection
1 exemplaar van het monsterpakket shopping bags
1 exemplaar van het monsterpakket reclamebanners
1 exemplaar van het monsterpakket zelfklevend pvc
1 exemplaar van het monsterpakket etiketten en stickers
1 exemplaar van het monsterpakket visitekaartjes
1 exemplaar van de kleurengids etiketten en stickers
1 exemplaar van de kleurengids klein formaat
1 exemplaar van de kleurengids voor harde materialen
1 exemplaar van de kleurengids spandoeken en mesh
1 exemplaar van de kleurengids zelfklevend pvcz
1 exemplaar van de kleurengids textiel
Voor het programma van 2022 vallen klanten in de categorie Red Giant als ze van 01/01/2021 t/m 31/12/2021 minimaal 20 bestellingen hebben geplaatst met een waarde hoger dan 30.000 euro (na aftrek van de geannuleerde bestellingen en de btw).
- Ondersteuning via telefoon en e-mail met voorrang: dankzij een persoonlijke code en een medewerker die uw taal spreekt, heeft u direct antwoord op al uw vragen
- Call me now: exclusieve dienst waarmee u teruggebeld wordt op het door u aangegeven nummer
2 maandaanbiedingen die geldig zijn voor 2 producten voor maximaal 5 opdrachten per product.
Elke maand ontvangt u de previews van de nieuwe producten en formaten die op de site gelanceerd worden;
Elk kwartaal kunt u de monsterpakketten kopen voor € 1 zonder verzendkosten:
3 exemplaren van het monsterpakket verpakkingen
3 exemplaren van het monsterpakket shopping bags
3 exemplaren van het monsterpakket reclamebanners
3 exemplaren van het monsterpakket zelfklevend pvc
3 exemplaren van het monsterpakket etiketten en stickers
3 exemplaren van het monsterpakket visitekaartjes
3 exemplaren van de kleurengids etiketten en stickers
3 exemplaren van de kleurengids klein formaat
3 exemplaren van de kleurengids voor harde materialen
3 exemplaren van de kleurengids spandoeken en mesh
3 exemplaren van de kleurengids zelfklevend pvc
3 exemplaren van de kleurengids textiel
Voor het programma van 2022 vallen klanten in de categorie Supernova als ze van 01/01/2021 t/m 31/12/2021 minimaal 20 bestellingen hebben geplaatst met een waarde hoger dan 50.000 euro (na aftrek van de geannuleerde bestellingen en de btw).
- Ondersteuning via telefoon en e-mail met voorrang: dankzij een persoonlijke code en een medewerker die uw taal spreekt, heeft u direct antwoord op al uw vragen
- Call me now: exclusieve dienst waarmee u teruggebeld wordt op het door u aangegeven nummer
2 maandaanbiedingen die geldig zijn voor 2 producten of categorieën voor maximaal 10 opdrachten elk.
Elke maand ontvangt u de previews van de nieuwe producten en formaten die op de site gelanceerd worden;
Elk kwartaal kunt u de monsterpakketten kopen voor € 1 zonder verzendkosten:
5 exemplaren van het monsterpakket verpakkingen
5 exemplaren van het monsterpakket shopping bags
5 exemplaren van het monsterpakket reclamebanners
5 exemplaren van het monsterpakket zelfklevend pvc
5 exemplaren van het monsterpakket etiketten en stickers
5 exemplaren van het monsterpakket visitekaartjes
5 exemplaren van de kleurengids etiketten en stickers
5 exemplaren van de kleurengids klein formaat
5 exemplaren van de kleurengids voor harde materialen
5 exemplaren van de kleurengids spandoeken en mesh
5 exemplaren van de kleurengids zelfklevend pvc
5 exemplaren van de kleurengids textiel
Deze algemene voorwaarden (de 'Starway-voorwaarden') betreffen het lidmaatschap en de werking van het loyaliteitsprogramma 'STARWAY' dat uitgevoerd en georganiseerd wordt door Pixartprinting S.p.A. - een eenpersoonsvennootschap onder leiding en coördinatie van Cimpress plc, gevestigd in via 1° Maggio 8, 30020 Quarto d’Altino (VE) Italië, btw-nummer: IT04061550275, RSIN: 04061550275 ('Pixartprinting') voor bepaalde soorten klanten die aankopen doen via de Pixartprinting website (de 'site'). Deze Starway-voorwaarden doen geen afbreuk aan de rechten en handelingen van consumenten op grond van de consumentenwet in het land waar de klant woont of wettelijk gevestigd is.
'Actief lid'
Een klant die in een van de drie niveaus valt zoals bepaald door de vereisten voor deelname aan het STARWAY programma.
'Inactief lid'
Een klant die niet meer in een van de drie niveaus valt zoals bepaald door de vereisten voor deelname aan het STARWAY programma.
'Jaarlijks lidmaatschap'
Geeft de periode aan waarin de klant gebruik kan maken van het STARWAY programma, die loopt van 1 januari t/m 31 december van elk kalenderjaar. Aan het eind van elk kalenderjaar wordt het niveau van het actieve lid bijgewerkt of verlengd.
'Klant'
Elk bedrijf, onderneming, vereniging, zelfstandige professional of particuliere klant die geregistreerd is op de website van Pixartprinting en die aankopen heeft gedaan via deze website.
STARWAY is een programma voor de klanten van Pixartprinting S.p.A., een eenpersoonsvennootschap onder leiding en coördinatie van Cimpress plc (“Pixartprinting”), die vallen in de niveaus zoals die bepaald zijn voor de deelname aan het programma, zoals hierna nader uitgelegd,
Lidmaatschap van het STARWAY programma, waardoor de klant van een reeks diensten en speciale voorwaarden gebruik kan maken, is gratis.
Pixartprinting schrijft klanten direct in bij het STARWAY-programma en stuurt daar per e-mail bericht van aan de klant. Om de deelname aan het STARWAY-programma te activeren, moet de klant deze Starway-voorwaarden accepteren via de procedure die Pixartprinting daarvoor heeft ontwikkeld en aangegeven in het bericht. Nadat de klant de voorwaarden heeft geaccepteerd, ontvangt hij een pasje voor het Jaarlijks Lidmaatschap en de status 'Actief lid'.
Bij aanvang van het lidmaatschap wordt de klant ingedeeld in een van de drie niveaus van het STARWAY programma: (i) Star, (ii) Red Giant, en (iii) Supernova.
Er zijn geen meervoudige lidmaatschappen van het programma toegestaan. Elk lidmaatschap geschiedt op individuele basis en is verbonden aan een enkele klantcode, deze klant is de enige rechthebbende van het lidmaatschap.
Het lidmaatschap van het STARWAY programma duurt maximaal 12 maanden. Nieuwe lidmaatschappen voor volgende periodes worden door Pixartprinting aan het begin van elk kalenderjaar vastgelegd.
De actieve leden die hun deelname aan het STARWAY programma willen beëindigen, moeten daarvan melding doen aan Pixartprinting op het volgende adres [support@pixartprinting.com]. Na deze procedure vervallen alle voordelen en privileges verbonden aan het STARWAY programma.
Pixartprinting mag de deelname aan het STARWAY-programma onderbreken wanneer deze algemene voorwaarden worden geschonden, evenals in het geval van onjuist of frauduleus gedrag door een klant, met daaropvolgende deactivering van zijn status al actief lid tot gevolg. In zo'n geval worden alle voordelen en privileges verbonden aan het STARWAY-programma direct beëindigd.
Het STARWAY programma heeft drie lidmaatschapsniveaus: (i) Star, (ii) Red Giant en (iii) Supernova.
Star is het ingangsniveau van het programma, Red Giant is het tweede niveau en Supernova is het derde niveau.
De vereisten om deel te nemen aan een van de drie niveaus bestaan uit het aantal bestellingen per jaar en de jaarlijkse bestelwaarde (na aftrek van eventuele annuleringen en btw). De inschrijving in het STARWAY programma op een van de niveaus vindt plaats op grond van de volgende criteria:
Overzichtstabel:
NIVEAU | BESTELLINGEN PER JAAR | JAARLIJKSE BESTELWAARDE |
---|---|---|
Star | >20 | >10.000 Euro |
Red Giant | >20 | >30.000 Euro |
Supernova | >20 | >50.000 Euro |
Elk jaar geeft Pixartprinting via e-mail aan de klant aan of het niveau wordt bijgewerkt ('welkom', 'bevestig/verleng', 'upgrade/downgrade niveau' of 'uitschrijving uit het programma'). Dit gebeurt tijdens de eerste dagen van januari in het lopende jaar, op basis van de berekende gegevens in het voorgaande kalenderjaar. Nadat de leden op de hoogte zijn gesteld van de bevestiging, verandering van status of uitschrijving en het programma is gestart voor het lopende jaar, worden binnen 4-6 weken de nieuwe pasjes afgegeven.
Pixartprinting behoudt zich het recht voor om de toewijzingscriteria voor het niveau op elk moment te wijzigen.
De actieve 'Star', 'Red Giant' en 'Supernova' leden kunnen, ongeacht hun locatie, profiteren van de exclusieve privileges en voordelen van het STARWAY programma.
Pixartprinting stuurt maandelijks een e-mail met de aanbiedingen die van tijd tot tijd beschikbaar zijn en plaatst ze op de Pixartprinting website in het gedeelte STARWAY.
De actieve leden kunnen in het bijzonder profiteren van:
NIVEAU | Star | Red Giant | Supernova |
---|---|---|---|
UserHub (Gepersonaliseerde ondersteuning via telefoon en e-mail) |
Ja | Ja | Ja |
Preview nieuwe producten | Ja | Ja | Ja |
Aanbiedingen | Producten: 1 Opdrachten: 5 elk |
Producten: 2 Opdrachten: 5 elk |
Producten: 2 Opdrachten: 10 elk |
Monsterpakket verpakkingen (voor € 1) | 1 exemplaar per kwartaal | 3 exemplaar per kwartaal | 5 exemplaar per kwartaal |
Monsterpakket shopping bags (voor € 1) | 1 exemplaar per kwartaal | 3 exemplaar per kwartaal | 5 exemplaar per kwartaal |
Monsterpakket reclamebanners (voor € 1) | 1 exemplaar per kwartaal | 3 exemplaar per kwartaal | 5 exemplaar per kwartaal |
Monsterpakket zelfklevend pvc (voor € 1) | 1 exemplaar per kwartaal | 3 exemplaar per kwartaal | 5 exemplaar per kwartaal |
Monsterpakket etiketten en stickers (voor € 1) | 1 exemplaar per kwartaal | 3 exemplaar per kwartaal | 5 exemplaar per kwartaal |
Monsterpakket visitekaartjes (voor € 1) | 1 exemplaar per kwartaal | 3 exemplaar per kwartaal | 5 exemplaar per kwartaal |
Kleurengids etiketten en stickers (voor € 1) | 1 exemplaar per kwartaal | 3 exemplaar per kwartaal | 5 exemplaar per kwartaal |
Kleurengids klein format (voor € 1) | 1 exemplaar per kwartaal | 3 exemplaar per kwartaal | 5 exemplaar per kwartaal |
Kleurengids voor harde materialmen (voor € 1) | 1 exemplaar per kwartaal | 3 exemplaar per kwartaal | 5 exemplaar per kwartaal |
Kleurengids spandoeken en mesh (voor € 1) | 1 exemplaar per kwartaal | 3 exemplaar per kwartaal | 5 exemplaar per kwartaal |
Kleurengids zelfklevend PVC (voor € 1) | 1 exemplaar per kwartaal | 3 exemplaar per kwartaal | 5 exemplaar per kwartaal |
Kleurengids textiel (voor € 1) | 1 exemplaar per kwartaal | 3 exemplaar per kwartaal | 5 exemplaar per kwartaal |
Alle diensten en aanbiedingen van STARWAY worden geleverd door Pixartprinting S.p.A., A Cimpress company een Cimipress Company, conform de verstuurde berichten en op basis van hetgeen dat van tijd tot tijd bijgewerkt wordt in de algemene voorwaarden die beschikbaar zijn in het STARWAY gedeelte op de website van Pixartprinting.
Pixartprinting behoudt zich in ieder geval het recht voor om de structuur van het STARWAY programma te wijzigen, evenals de lidmaatschapsvereisten, de voordelen, de aanbiedingen en de andere eigenschappen zoals beschreven in deze algemene voorwaarden, of om het STARWAY programma op enig moment te beëindigen, aangezien het een gratis en promotionele dienst betreft die geen onderdeel uitmaakt van de overeenkomsten betreffende de afzonderlijke bestellingen of van de contractuele relatie tussen Pixartprinting en de klant in zijn geheel.
Pixartprinting zet zich in om de actieve leden te informeren over eventuele wijzigingen in het STARWAY programma en in de algemene voorwaarden. De actieve leden zijn dus verplicht om de wijzigingen te bekijken en om van tijd tot tijd de algemene voorwaarden van STARWAY door te nemen.
Het voortzetten van de deelname aan het STARWAY programma door een actief lid, betekent dat dit lid instemt met de doorgevoerde wijzigingen.
De diensten en aanbiedingen van het STARWAY programma zijn niet combineerbaar met andere lopende aanbiedingen, maar de beste dienst en voordeligste aanbieding zijn altijd van toepassing voor de klant.
De voordelen en aanbiedingen verbonden aan het STARWAY programma zijn niet onderhandelbaar of omzetbaar in geld of kortingsbonnen, en mogen ook niet worden overgedragen aan derden.
Voor elke vorm van communicatie met betrekking tot het STARWAY programma moet elk actief lid de klantenservice van Pixartprinting contacteren en daarbij zijn klantnummer doorgeven.
Deze algemene voorwaarden vallen onder het Italiaans recht. Voor alle bestellingen die worden geplaatst door personen die als consument kunnen worden aangemerkt, is de consumentenwetgeving van toepassing die geldt in het land waar de klant woont of wettelijk gevestigd is.
Alle geschillen met betrekking tot de interpretatie en/of uitvoering van deze Starway-voorwaarden, vallen uitsluitend onder de bevoegdheid
- van de rechtbank van Venetië (Italië), in het geval van aankopen door klanten die niet als consument kunnen worden aangemerkt; of
- van de rechtbank in de woonplaats van de klant, in het geval van aankopen door klanten die als consument kunnen worden aangemerkt.
Consumenten woonachtig in de Europese Unie moeten op de hoogte zijn van het feit dat de Europese Commissie een online platform heeft opgericht met een alternatieve geschillenbeslechting. Dit instrument mag door de Europese consument worden gebruikt voor buitengerechtelijke beslechting van elk geschil dat verband houdt met en/of voortvloeit uit verkoopcontracten van online goederen en diensten. Dientengevolge en behoudens hetgeen genoemd in deel H, kan de klant die aankopen doet in de hoedanigheid van consument dit platform gebruiken om alle geschillen op te lossen die voortvloeien uit het online overeengekomen contract met Pixartprinting. Het platform is beschikbaar via de volgende link: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=NL.
Rev. n. 1 - 18/03/2020
De "Starway-voorwaarden" gelden niet met terugwerkende kracht tot de herzieningsdatum.
De PIXARTPRO waardebon is een waardebon die u op de eerste dag van elke maand krijgt, als u een van de vier maandelijkse bestedingsdrempels heeft gehaald.
Op de laatste dag van elke maand wordt het totaalbedrag berekend van de maandelijkse uitgaven, op basis waarvan de eventuele PIXARTPRO waardebon wordt aangemaakt (als het totaalbedrag ten minste de eerste drempel haalt). Om het totaalbedrag van de maandelijkse uitgaven te berekenen, worden de bedragen opgeteld van de opdrachten die zijn betaald, verzonden en afgeleverd in die maand, na aftrek van kortingen of andere waardebonnen, btw, verzend- en verpakkingskosten.
Bijvoorbeeld: voor de berekening van de maandelijkse uitgaven van de maand mei, op basis waarvan eventueel een PIXARTPRO waardebon wordt aangemaakt voor juni, worden alleen de bedragen gebruikt na aftrek van kortingen of andere waardebonnen, btw, verzend- en verpakkingskosten, van opdrachten die zijn betaald, verzonden en afgeleverd in mei.
U ontvangt maar één PIXARTPRO waardebon per maand. Dit betekent dat de waardebonnen van de verschillende drempels niet bij elkaar opgeteld worden. Als u dus de hoogste drempel heeft gehaald, houdt dit niet in dat de waardebonnen van de voorafgaande drempels bij elkaar opgeteld worden. U ontvangt dan alleen de waardebon van de hoogste drempel. Elke drempel heeft zijn eigen waardebon, waar de waardebonnen van de lagere drempels niet onder vallen.
Nee, het is niet mogelijk om de bedragen van verschillende accounts bij elkaar op te tellen, ook niet als die van dezelfde persoon of hetzelfde bedrijf zijn. De enige account waarop PIXARTPRO actief is, is de account waarop het Starway programma is geactiveerd.
Op uw persoonlijke pagina, in het gedeelte PIXARTPRO, kunt u altijd het werkelijke bedrag en het bedrag van de lopende opdrachten controleren. Het werkelijke bedrag geeft de som van de bedragen (na aftrek van kortingen of waardebonnen, btw, verzend- en verpakkingskosten) aan van opdrachten die zijn verzonden en ontvangen in de huidige maand. Op basis van dit bedrag wordt eventueel uw waardebon aangemaakt. Het bedrag van de lopende opdrachten geeft de som van de bedragen (na aftrek van kortingen of waardebonnen, btw, verzend- en verpakkingskosten) aan van de nog niet verzonden opdrachten met gekozen afleverdatum in de huidige maand. Onthoud dat de waardebonnen uitsluitend worden berekend op basis van het werkelijke bedrag: daarom is het belangrijk dat u overgaat tot de betaling en het goede bestand uploadt, zodat uw opdrachten kunnen worden gedrukt en verzonden in de desbetreffende maand.
Voor het bestellen
Wanneer u het product heeft gekozen en voordat u het in uw winkelwagen doet, kunt u de indicatieve leverdatum kiezen.
Als u het product in uw winkelwagen heeft gedaan, kunt u - voordat u de bestelling bevestigt - in het overzicht de indicatieve leverdatum zien voor elke opdracht.
Na het bestellen
Wanneer u het bestand heeft geüpload en betaald, kunt u op uw persoonlijke pagina in het deel “geplaatste bestellingen” klikken op het bestelnummer naast de status van het bestand om de geplande leverdatum voor elke opdracht te zien.
Pixartprinting stuurt u een mailtje als uw opdracht is verzonden. Daarbij kunt u op uw persoonlijke pagina in het gedeelte “geplaatste bestellingen” controleren of uw opdracht is verzonden.
U heeft bijvoorbeeld een bestelling geplaatst op 28 maart met twee opdrachten: de ene opdracht heeft als geplande leverdatum 30 maart en de ander 2 april. In zo'n geval zal de eerste opdracht, wanneer die daadwerkelijk is verstuurd, meetellen voor de PIXARTPRO waardebon die te gebruiken is in april (indien ten minste de eerste drempel wordt gehaald), terwijl de tweede opdracht zal meetellen voor de waardebon voor mei (omdat de geplande leverdatum in april ligt).
De PIXARTPRO waardebon is een maand geldig en vervalt aan het einde van de maand waarin hij is aangemaakt.
Bijv. de PIXARTPRO waardebon die u op 1 april ontvangt, vervalt op 30 april.
Op uw persoonlijke pagina in het gedeelte PIXARTPRO kunt u alle transacties horende bij de PIXARTPRO waardebon zien en het saldo van de maand controleren.
Tijdens het bestellen kunt u besluiten om de PIXARTPRO waardebon niet te gebruiken, zodat u hem bij een volgende bestelling kunt gebruiken. Let op: gebruik de bon wel in de maand waarin hij is aangemaakt, voordat hij vervalt.
Nee, de waardebon geldt voor de hele bestelling. Als u besluit de waardebon te gebruiken voor een bestelling, bent u verplicht hem te gebruiken voor alle opdrachten en wordt hij automatisch verdeeld over de opdrachten in de bestelling. Onthoud dat het minimale bedrag per opdracht € 1 is.
Ja, u kunt de PIXARTPRO waardebon gebruiken in combinatie met acties.
Het is niet mogelijk om de bedragen op te tellen of over te zetten naar andere btw-nummers, ook niet als die van dezelfde persoon of hetzelfde bedrijf zijn.
STARWAY is een programma dat trouwe klanten van Pixartprinting beloont met aanbiedingen, voordelen en exclusieve toegang tot de klantenservice. Raadpleeg voor de lidmaatschapsvoorwaarden het FAQ-gedeelte STARWAY-lidmaatschap. Voor meer informatie zie de algemene voorwaarden.
Om er zeker van te zijn dat de aanmelding goed is verwerkt, hoeft u alleen maar uw ontvangen berichten van Pixartprinting te controleren. Daarin vindt u uw persoonlijke codes voor de diensten en informatie over hoe u van de exclusieve voordelen kunt profiteren.
Heeft het programma een vervaldatum?
Het programma loopt jaarlijks tot 31 december.
Kan ik mijn lidmaatschap van het STARWAY-programma opzeggen?
Als u om wat voor reden dan ook voortijdig uw lidmaatschap van het programma wilt opzeggen, zal Pixartprinting aan uw verzoek voldoen en alle voordelen en aanbiedingen stopzetten.
Raadpleeg voor meer informatie de algemene voorwaarden van het programma.
Er zijn drie lidmaatschapsniveaus - Star - Red Giant - Supernova
Star is het ingangsniveau van het programma, Red Giant is het tweede niveau en Supernova is het derde niveau met de meeste voordelen. Het lidmaatschap van elk niveau wordt bepaald aan de hand van de vereisten voor het programma.
NIVEAU | BESTELLINGEN PER JAAR | JAARLIJKSE BESTELWAARDE |
---|---|---|
Star | 20 | 10.000 euro |
Red Giant | 20 | 30.000 euro |
Supernova | 20 | 50.000 euro |
Het STARWAY-programma voor 2021 is op 14 januari begonnen en loopt tot 31 december. Op die datum worden de algemene deelnamevoorwaarden voor het jaar 2022 vernieuwd.
Deelname aan het programma wordt door Pixartprinting bepaald op basis van de gestelde vereisten en het is niet mogelijk om deel te nemen als er niet wordt voldaan aan de vereisten zoals aangegeven in het reglement. Alle deelnemers worden met een speciaal bericht op de hoogte gebracht in januari 2021, wanneer het programma ook van start gaat.
Kan ik nog aan het programma van dit jaar deelnemen?
Nee, dit is helaas niet mogelijk. Het controlemoment vindt jaarlijks op 31 december plaats. Dan wordt de toegang tot het programma voor bestaande en nieuwe deelnemers voor het komende jaar bepaald.
Log in op uw persoonlijke pagina, hier kunt u uw deelnameniveau controleren.
Klik op AANMELDEN > WACHTWOORD HERSTELLEN en vul vervolgens het e-mailadres in waarmee u geregistreerd bent. Binnen enkele minuten ontvangt u een e-mail met de opgevraagde gegevens. Check of het bericht niet in uw spamfolder is terechtgekomen.
Wanneer verloopt mijn lidmaatschap van een bepaald STARWAY-niveau?
Het lidmaatschap van Star, Red Giant of Supernova is geldig vanaf de datum waarop dit is toegekend tot het einde van het lopende jaar.
De aanbiedingen worden maandelijks via e-mail en in het STARWAY-gedeelte van de website bekendgemaakt.
U ontvangt een activeringscode om gebruik te maken van de gepersonaliseerde ondersteuningsservice (UserHub) en om snel en veilig contact te maken met onze klantenservice. Alle lopende aanbiedingen wordt pas geactiveerd nadat u heeft ingelogd op uw persoonlijke pagina.
De ondersteuningsdienst Premium Support is een exclusief kanaal van de klantenservice van Pixartprinting. Dankzij een persoonlijke code, een speciaal telefoonnummer en een medewerker die uw taal spreekt, heeft u alle diensten van de klantenservice van Pixartprinting tot uw beschikking, met voorrang bij eventuele wachttijden.
Bovendien heeft u de mogelijkheid om teruggebeld te worden dankzij de functie CALL ME NOW, waar u via uw persoonlijke pagina toegang toe heeft.
Dit is een exclusieve dienst van uw UserHub ondersteuning: onze medewerkers bellen u snel terug. Door in te loggen op uw persoonlijke pagina van Pixartprinting vindt u een pagina waar u het nummer kunt opgeven waarop u teruggebeld wilt worden.
Hoe krijg ik voorrang bij de telefonische ondersteuning?
U ontvangt via e-mail een telefoonnummer voor de gepersonaliseerde ondersteuningsdienst UserHub en een persoonlijke voorrangscode die u tijdens het welkomstbericht moet intoetsen. Een medewerker die uw taal spreekt zal direct uw verzoeken in behandeling nemen.
Om van deze dienst gebruik te maken, is het belangrijk dat u het e-mailadres gebruikt waarmee u zich op de website geregistreerd heeft. Een speciaal team van onze klantenservice geeft uw verzoeken dan voorrang.
Voor het lidmaatschapsniveau Star is er 1 maandelijkse aanbieding die geldig is voor 1 product, te gebruiken voor 5 opdrachten.
Welke diensten horen bij het niveau Star?
Deze diensten horen bij het niveau Star:
1. UserHub (persoonlijke ondersteuning via telefoon en e-mail), een exclusieve dienst van onze klantenservice: dankzij een persoonlijke code en een medewerker die uw taal spreekt, krijgt u direct antwoord op al uw vragen, twijfels en verzoeken.
Met de functie Call Me Now kunt u ook teruggebeld worden op het nummer van uw voorkeur. Log hiervoor in op uw persoonlijke pagina.
2. Elke maand krijgt u als eerste bericht over de nieuwe producten en formaten die op de website gelanceerd worden.
Welke aanbiedingen horen bij het niveau Red Giant?
Voor het lidmaatschapsniveau Red Giant zijn er 2 maandelijkse aanbiedingen die geldig zijn voor 2 producten, te gebruiken voor maximaal 5 opdrachten elk.
Welke diensten horen bij het niveau Red Giant?
Deze diensten horen bij het niveau Red Giant:
1. UserHub (persoonlijke ondersteuning via telefoon en e-mail), een exclusieve dienst van onze klantenservice: dankzij een persoonlijke code en een medewerker die uw taal spreekt, krijgt u direct antwoord op al uw vragen, twijfels en verzoeken.
Met de functie Call Me Now kunt u ook teruggebeld worden op het nummer van uw voorkeur. Log hiervoor in op uw persoonlijke pagina.
2. Elke maand krijgt u als eerste bericht over de nieuwe producten en formaten die op de website gelanceerd worden.
Welke aanbiedingen horen bij het niveau Supernova?
Voor het lidmaatschapsniveau Supernova zijn er 2 maandelijkse aanbiedingen die geldig zijn voor 2 producten, te gebruiken voor maximaal 10 opdrachten elk.
Deze diensten horen bij het niveau Supernova:
1. UserHub (persoonlijke ondersteuning via telefoon en e-mail), een exclusieve dienst van onze klantenservice: dankzij een persoonlijke code en een medewerker die uw taal spreekt, krijgt u direct antwoord op al uw vragen, twijfels en verzoeken.
Met de functie Call Me Now kunt u ook teruggebeld worden op het nummer van uw voorkeur. Log hiervoor in op uw persoonlijke pagina.
2. Elke maand krijgt u als eerste bericht over de nieuwe producten en formaten die op de website gelanceerd worden.