Star

“Een betoverend hemellichaam dat straalt met zijn eigen licht, veel energie opwekt en de hemel verlicht.”

VEREISTEN


AANTAL BESTELLINGEN PER JAAR
JAARLIJKSE UITGAVE

In deze categorie vallen de klanten die van 01/01/2017 t/m 31/12/2017 minimaal 20 bestellingen hebben geplaatst met een waarde hoger dan 10.000 euro (na aftrek van de geannuleerde bestellingen en de btw).

EXCLUSIEVE VOORDELEN


USERHUB

- Ondersteuning via telefoon en e-mail met voorrang: dankzij een persoonlijke code en een medewerker die uw taal spreekt, heeft u direct antwoord op al uw vragen.
- Call me now: exclusieve dienst waarmee u teruggebeld wordt op het door u aangegeven nummer.

Aanbiedingen

De maandaanbieding geldt voor 1 product en is te gebruiken voor 5 opdrachten.

Previews

Elke maand ontvangt u de previews van de nieuwe producten en formaten die op de site gelanceerd worden.

Producten

Elk kwartaal heeft u de mogelijkheid om de monsterpakketten te kopen met een korting van 90% en zonder verzendkosten.

1 exemplaar van het monsterpakket verpakkingencollection
1 exemplaar van het monsterpakket klein formaat
1 exemplaar van het monsterpakket groot formaat
1 exemplaar van het monsterpakket shopping bags
1 exemplaar van de kleurengids voor het drukken op klein formaat
1 exemplaar van de kleurengids voor het drukken op hard materiaal
1 exemplaar van het monsterpakket Roll to Roll

Red Giant

“Een ster die groter en groter wordt totdat ze een nieuw evenwicht heeft bereikt: dat is een Rode Reus.”

VEREISTEN


AANTAL BESTELLINGEN PER JAAR
JAARLIJKSE UITGAVE

In deze categorie vallen de klanten die van 01/01/2017 t/m 31/12/2017 minimaal 20 bestellingen hebben geplaatst met een waarde hoger dan 30.000 euro (na aftrek van de geannuleerde bestellingen en de btw).

EXCLUSIEVE VOORDELEN


USERHUB

- Ondersteuning via telefoon en e-mail met voorrang: dankzij een persoonlijke code en een medewerker die uw taal spreekt, heeft u direct antwoord op al uw vragen.
- Call me now: exclusieve dienst waarmee u teruggebeld wordt op het door u aangegeven nummer.

Aanbiedingen

2 maandaanbiedingen die geldig zijn voor 2 producten voor maximaal 5 opdrachten per product.

Previews

Elke maand ontvangt u de previews van de nieuwe producten en formaten die op de site gelanceerd worden.

Producten

Elk kwartaal heeft u de mogelijkheid om de monsterpakketten te kopen met een korting van 90% en zonder verzendkosten.

3 exemplaren van het monsterpakket verpakkingen
3 exemplaren van het monsterpakket klein formaat
3 exemplaren van het monsterpakket groot formaat
3 exemplaren van het monsterpakket shopping bags
3 exemplaren van de kleurengids voor het drukken op klein formaat
3 exemplaren van de kleurengids voor het drukken op hard materiaal
3 exemplaren van het monsterpakket Roll to Roll

Supernova

“Een spektakel waarvan de helderheid die van een compleet sterrenstelsel overtreft: de Supernova is een en al weergaloze en majestueuze energie.”

VEREISTEN


AANTAL BESTELLINGEN PER JAAR
JAARLIJKSE UITGAVE

In deze categorie vallen de klanten die van 01/01/2017 t/m 31/12/2017 minimaal 20 bestellingen hebben geplaatst met een waarde hoger dan 50.000 euro (na aftrek van de geannuleerde bestellingen en de btw).

EXCLUSIEVE VOORDELEN


USERHUB

- Ondersteuning via telefoon en e-mail met voorrang: dankzij een persoonlijke code en een medewerker die uw taal spreekt, heeft u direct antwoord op al uw vragen.
- Call me now: exclusieve dienst waarmee u teruggebeld wordt op het door u aangegeven nummer.

Aanbiedingen

2 maandaanbiedingen die geldig zijn voor 2 producten of categorieën voor maximaal 10 opdrachten elk.

Previews

Elke maand ontvangt u de previews van de nieuwe producten en formaten die op de site gelanceerd worden.

Producten

Elk kwartaal heeft u de mogelijkheid om de monsterpakketten te kopen met een korting van 90% en zonder verzendkosten.

5 exemplaren van het monsterpakket verpakkingen
5 exemplaren van het monsterpakket klein formaat
5 exemplaren van het monsterpakket groot formaat
5 exemplaren van het monsterpakket shopping bags
5 exemplaren van de kleurengids voor het drukken op klein formaat
5 exemplaren van de kleurengids voor het drukken op hard materiaal
5 exemplaren van het monsterpakket Roll to Roll

Algemene voorwaarden

A. DEFINITIES

'Actief lid'
Een klant die in een van de drie niveaus valt zoals bepaald door de vereisten voor deelname aan het STARWAY programma.
 

'Inactief lid'
Een klant die niet meer in een van de drie niveaus valt zoals bepaald door de vereisten voor deelname aan het STARWAY programma.
 

'Jaarlijks lidmaatschap'
Geeft de periode aan waarin de klant gebruik kan maken van het STARWAY programma, die loopt van 1 januari t/m 31 december van elk kalenderjaar. Aan het eind van elk kalenderjaar wordt het niveau van het actieve lid bijgewerkt of verlengd.
 

'Klant'
Elk bedrijf, onderneming, vereniging, zelfstandige professional of particuliere klant die geregistreerd is op de website van Pixartprinting en die aankopen heeft gedaan via deze website.

B. DOEL VAN HET STARWAY PROGRAMMAOBJECTIVES

STARWAY is een programma voor de klanten van Pixartprinting S.p.A., A Cimpress company (“Pixartprinting”), die vallen in de niveaus zoals die bepaald zijn voor de deelname aan het programma, zoals hierna nader uitgelegd,

Lidmaatschap van het STARWAY programma, waardoor de klant van een reeks diensten en speciale voorwaarden gebruik kan maken, is gratis.

C. LIDMAATSCHAP, REGISTRATIE EN BEËINDIGING

De klant wordt door Pixartprinting aangemeld voor het STARWAY programma.

Bij aanvang van het lidmaatschap wordt de klant ingedeeld in een van de drie niveaus van het STARWAY programma: (i) Star, (ii) Red Giant, en (iii) Supernova.

Zodra de klant deze algemene voorwaarden heeft geaccepteerd, ontvangt hij een jaarlijks lidmaatschap en de status van 'Actief lid'. Dit gebeurt via een e-mailbericht. Om het lidmaatschap van het STARWAY programma te activeren moet de klant een bevestiging sturen volgens de instructies in de e-mail. 

Er zijn geen meervoudige lidmaatschappen van het programma toegestaan. Elk lidmaatschap geschiedt op individuele basis en is verbonden aan een enkele klantcode, deze klant is de enige rechthebbende van het lidmaatschap.

Het lidmaatschap van het STARWAY programma duurt maximaal 12 maanden. Nieuwe lidmaatschappen voor volgende periodes worden door Pixartprinting aan het begin van elk kalenderjaar vastgelegd.

De actieve leden die hun deelname aan het STARWAY programma willen beëindigen, moeten daarvan melding doen aan Pixartprinting op het volgende adres [info.nl@pixartprinting.com]. Na deze procedure vervallen alle voordelen en privileges verbonden aan het STARWAY programma.

Pixartprinting mag de deelname aan het STARWAY programma onderbreken wanneer deze algemene voorwaarden geschonden worden, evenals in het geval van onjuist of frauduleus gedrag van een deelnemer, met daaropvolgende deactivering van zijn status als 'Actief lid'. In zo'n geval worden alle voordelen en privileges verbonden aan het STARWAY programma direct beëindigd.
 

D. NIVEAUS STARWAY PROGRAMMALEVELS

Het STARWAY programma heeft drie lidmaatschapsniveaus: (i) Star, (ii) Red Giant en (iii) Supernova.

Star is het ingangsniveau van het programma, Red Giant is het tweede niveau en Supernova is het derde niveau.

De vereisten om deel te nemen aan een van de drie niveaus bestaan uit het aantal bestellingen per jaar en de jaarlijkse bestelwaarde (na aftrek van eventuele annuleringen en btw). De inschrijving in het STARWAY programma op een van de niveaus vindt plaats op grond van de volgende criteria:

Overzichtstabel:

NIVEAUBESTELLINGEN PER JAARJAARLIJKSE BESTELWAARDE
Star 20 10.000 Euro
Red Giant 20 30.000 Euro
Supernova 20 50.000 Euro

Beschrijvingen:

STAR
In deze categorie vallen de klanten die van 01/01/2016 t/m 31/12/2016 minimaal 20 bestellingen hebben geplaatst met een waarde hoger dan 10.000 euro (na aftrek van de geannuleerde bestellingen en de btw).
Aan beide vereisten moet worden voldaan om deel te nemen aan het programma.

RED GIANT
In deze categorie vallen de klanten die van 01/01/2016 t/m 31/12/2016 minimaal 20 bestellingen hebben geplaatst met een waarde hoger dan 30.000 euro (na aftrek van de geannuleerde bestellingen en de btw).
Aan beide vereisten moet worden voldaan om deel te nemen aan het programma.

SUPERNOVA
In deze categorie vallen de klanten die van 01/01/2016 t/m 31/12/2016 minimaal 20 bestellingen hebben geplaatst met een waarde hoger dan 50.000 euro (na aftrek van de geannuleerde bestellingen en de btw).
Aan beide vereisten moet worden voldaan om deel te nemen aan het programma.

De termijn valt samen met het kalenderjaar, oftewel van 1 januari t/m 31 december van het jaar voorafgaand aan het lidmaatschap. Voor 2018 gaat het dus om de periode van 1 januari 2017 t/m 31 december 2017.

De jaarlijkse bestelwaarde wordt berekend na aftrek van de geannuleerde opdrachten (waarvoor geen betaling is geregistreerd), evenals de niet verzonden opdrachten. De bestelwaarde wordt verder berekend na aftrek van de belasting (btw).

Volgend op de toewijzing van de status 'Actief lid' in een van de drie niveaus zoals aangegeven in de tabel, worden de speciale aanbiedingen voor dat STARWAY niveau geactiveerd.

Elk jaar geeft Pixartprinting aan of het niveau bijgewerkt wordt ('welkom', 'bevestig/verleng', 'upgrade/downgrade niveau' of 'uitschrijving uit het programma'). Dit gebeurt tijdens de eerste dagen van januari van het lopende jaar, op basis van de gegevens berekend over het vorige kalenderjaar.

Het STARWAY programmaniveau geldt tot aan het einde van het kalenderjaar (31 december).

Pixartprinting behoudt zich het recht voor om de criteria voor de toewijzing van het niveau op elk moment te wijzigen.

E. VOORDELEN VOOR ACTIEVE LEDENADVANTAGES AND BENEFITS

De actieve 'Star', 'Red Giant' en 'Supernova' leden kunnen, ongeacht hun locatie, profiteren van de exclusieve privileges en voordelen van het STARWAY programma.

Pixartprinting stuurt maandelijks een e-mail met de aanbiedingen die van tijd tot tijd beschikbaar zijn en plaatst ze op de Pixartprinting website in het gedeelte STARWAY.

De actieve leden kunnen in het bijzonder profiteren van:

  • de 'UserHub' ondersteuningsdienst. Dit is een exclusieve dienst van de klantenservice van Pixartprinting, een Cimipress Company: dankzij een persoonlijke code en een medewerker die de taal van het actieve lid spreekt, kan dit lid gebruik maken van alle diensten van de klantenservice van Pixartprinting met voorrang bij eventuele wachttijden.
  • maandelijkse previews van de lancering van de nieuwe Pixartprinting producten en formaten die worden toegevoegd aan de site.
  • maandaanbiedingen geldig voor een bepaald aantal producten, te gebruiken voor een bepaald aantal opdrachten. De korting wordt direct toegevoegd in de prijsopgavefase van de aankoop en wordt alleen geactiveerd voor actieve leden die ingelogd zijn op de site.
  • monsterpakketten: elk kwartaal krijgen de actieve leden de kans om een of meer monsterpakketten te kopen met 90% korting en zonder verzendkosten.


NIVEAUStarRed GiantSupernova
UserHub
(Gepersonaliseerde ondersteuning via telefoon en e-mail)
Ja Ja Ja
Preview nieuwe producten Ja Ja Ja
Aanbiedingen Producten: 1

Opdrachten: 5 elk
Producten: 2

Opdrachten: 5 elk
Producten: 2

Opdrachten: 10 elk
Monsterpakket verpakkingen (90% korting) 1 exemplaar per kwartaal 3 exemplaren per kwartaal 5 exemplaren per kwartaal
Monsterpakket groot formaat (90% korting) 1 exemplaar per kwartaal 3 exemplaar per kwartaal 5 exemplaar per kwartaal
Kleurengids voor het drukken op klein formaat (90% korting) 1 exemplaar per kwartaal 3 exemplaar per kwartaal 5 exemplaar per kwartaal
Kleurengids voor het drukken op 1 exemplaar per kwartaal 3 exemplaar per kwartaal 5 exemplaar per kwartaal

F. WIJZIGINGEN IN HET STARWAY PROGRAMMA EN SLOTBEPALINGEN

Alle diensten en aanbiedingen van STARWAY worden geleverd door Pixartprinting S.p.A., A Cimpress company een Cimipress Company, conform de verstuurde berichten en op basis van hetgeen dat van tijd tot tijd bijgewerkt wordt in de algemene voorwaarden die beschikbaar zijn in het STARWAY gedeelte op de website van Pixartprinting.

Pixartprinting behoudt zich in ieder geval het recht voor om de structuur van het STARWAY programma te wijzigen, evenals de lidmaatschapsvereisten, de voordelen, de aanbiedingen en de andere eigenschappen zoals beschreven in deze algemene voorwaarden, of om het STARWAY programma op enig moment te beëindigen, aangezien het een gratis en promotionele dienst betreft die geen onderdeel uitmaakt van de overeenkomsten betreffende de afzonderlijke bestellingen of van de contractuele relatie tussen Pixartprinting en de klant in zijn geheel.

Pixartprinting zet zich in om de actieve leden te informeren over eventuele wijzigingen in het STARWAY programma en in de algemene voorwaarden. De actieve leden zijn dus verplicht om de wijzigingen te bekijken en om van tijd tot tijd de algemene voorwaarden van STARWAY door te nemen.

Het voortzetten van de deelname aan het STARWAY programma door een actief lid, betekent dat dit lid instemt met de doorgevoerde wijzigingen.

De diensten en aanbiedingen van het STARWAY programma zijn niet combineerbaar met andere lopende aanbiedingen, maar de beste dienst en voordeligste aanbieding zijn altijd van toepassing voor de klant.

De voordelen en aanbiedingen verbonden aan het STARWAY programma zijn niet onderhandelbaar of omzetbaar in geld of kortingsbonnen, en mogen ook niet worden overgedragen aan derden.

In het geval van afwijkingen tussen de Italiaanse Algemene Voorwaarden en de vertalingen in andere talen, geldt altijd de Italiaanse versie.

Voor elke vorm van communicatie met betrekking tot het STARWAY programma moet elk actief lid de klantenservice van Pixartprinting contacteren en daarbij zijn klantnummer doorgeven.

Deze algemene voorwaarden vallen onder het Italiaans recht. Voor alle bestellingen afkomstig van klanten die niet kwalificeerbaar zijn als 'consumenten', is voor alle geschillen met betrekking tot de interpretatie en/of uitvoering van dit contract uitsluitend de rechtbank van Venetië bevoegd.

FAQ

PIXARTPRO

Wat is de PIXARTPRO waardebon?

De PIXARTPRO waardebon is een waardebon die u op de eerste dag van elke maand krijgt, als u een van de vier maandelijkse bestedingsdrempels heeft gehaald.

HOE WORDT DE PIXARTPRO WAARDEBON AANGEMAAKT?

Hoe wordt de PIXARTPRO waardebon aangemaakt?

Op de laatste dag van elke maand wordt het totaalbedrag berekend van de maandelijkse uitgaven, op basis waarvan de eventuele PIXARTPRO waardebon wordt aangemaakt (als het totaalbedrag ten minste de eerste drempel haalt).  Om het totaalbedrag van de maandelijkse uitgaven te berekenen, worden de bedragen opgeteld van de opdrachten die zijn betaald, verzonden en afgeleverd in die maand, na aftrek van kortingen of andere waardebonnen, btw, verzend- en verpakkingskosten.

Bijvoorbeeld: voor de berekening van de maandelijkse uitgaven van de maand mei, op basis waarvan eventueel een PIXARTPRO waardebon wordt aangemaakt voor juni, worden alleen de bedragen gebruikt na aftrek van kortingen of andere waardebonnen, btw, verzend- en verpakkingskosten, van opdrachten die zijn betaald, verzonden en afgeleverd in mei.

U ontvangt maar één PIXARTPRO waardebon per maand. Dit betekent dat de waardebonnen van de verschillende drempels niet bij elkaar opgeteld worden. Als u dus de hoogste drempel heeft gehaald, houdt dit niet in dat de waardebonnen van de voorafgaande drempels bij elkaar opgeteld worden. U ontvangt dan alleen de waardebon van de hoogste drempel. Elke drempel heeft zijn eigen waardebon, waar de waardebonnen van de lagere drempels niet onder vallen.

Is het mogelijk om de bedragen van verschillende accounts bij elkaar op te tellen voor een PIXARTPRO waardebon?

Nee, het is niet mogelijk om de bedragen van verschillende accounts bij elkaar op te tellen, ook niet als die van dezelfde persoon of hetzelfde bedrijf zijn. De enige account waarop PIXARTPRO actief is, is de account waarop het Starway programma is geactiveerd.

Waar kan ik controleren hoeveel ik heb uitgegeven in de maand voor de berekening van de PIXARTPRO waardebon?

Op uw persoonlijke pagina, in het gedeelte PIXARTPRO, kunt u altijd het werkelijke bedrag en het bedrag van de lopende opdrachten controleren. Het werkelijke bedrag geeft de som van de bedragen (na aftrek van kortingen of waardebonnen, btw, verzend- en verpakkingskosten) aan van opdrachten die zijn verzonden en ontvangen in de huidige maand. Op basis van dit bedrag wordt eventueel uw waardebon aangemaakt. Het bedrag van de lopende opdrachten geeft de som van de bedragen (na aftrek van kortingen of waardebonnen, btw, verzend- en verpakkingskosten) aan van de nog niet verzonden opdrachten met gekozen afleverdatum in de huidige maand. Onthoud dat de waardebonnen uitsluitend worden berekend op basis van het werkelijke bedrag: daarom is het belangrijk dat u overgaat tot de betaling en het goede bestand uploadt, zodat uw opdrachten kunnen worden gedrukt en verzonden in de desbetreffende maand.

Waar vind ik de geplande leverdatum van een bestelling?

Voor het bestellen

Wanneer u het product heeft gekozen en voordat u het in uw winkelwagen doet, kunt u de indicatieve leverdatum kiezen.

Als u het product in uw winkelwagen heeft gedaan, kunt u - voordat u de bestelling bevestigt - in het overzicht de indicatieve leverdatum zien voor elke opdracht.

Na het bestellen

Wanneer u het bestand heeft geüpload en betaald, kunt u op uw persoonlijke pagina in het deel “geplaatste bestellingen” klikken op het bestelnummer naast de status van het bestand om de geplande leverdatum voor elke opdracht te zien.

Waar kan ik controleren of de opdracht is verzonden?

Pixartprinting stuurt u een mailtje als uw opdracht is verzonden. Daarbij kunt u op uw persoonlijke pagina in het gedeelte “geplaatste bestellingen” controleren of uw opdracht is verzonden.

Wat gebeurt er als ik vandaag bestel (bijv. 28 maart), maar de afleverdatum van de producten in de volgende maand ligt (bijv. 2 april)?

U heeft bijvoorbeeld een bestelling geplaatst op 28 maart met twee opdrachten: de ene opdracht heeft als geplande leverdatum 30 maart en de ander 2 april. In zo'n geval zal de eerste opdracht, wanneer die daadwerkelijk is verstuurd, meetellen voor de PIXARTPRO waardebon die te gebruiken is in april (indien ten minste de eerste drempel wordt gehaald), terwijl de tweede opdracht zal meetellen voor de waardebon voor mei (omdat de geplande leverdatum in april ligt).

DE PIXARTPRO WAARDEBON GEBRUIKEN

Heeft de PIXARTPRO waardebon een vervaldatum? Welke?

De PIXARTPRO waardebon is een maand geldig en vervalt aan het einde van de maand waarin hij is aangemaakt.

Bijv. de PIXARTPRO waardebon die u op 1 april ontvangt, vervalt op 30 april.

Waar kan ik het totaalbedrag van mijn PIXARTPRO waardebon zien en het overzicht van de transacties?

Op uw persoonlijke pagina in het gedeelte PIXARTPRO kunt u alle transacties horende bij de PIXARTPRO waardebon zien en het saldo van de maand controleren.

Mag ik besluiten om de PIXARTPRO waardebon niet te gebruiken?

Tijdens het bestellen kunt u besluiten om de PIXARTPRO waardebon niet te gebruiken, zodat u hem bij een volgende bestelling kunt gebruiken. Let op: gebruik de bon wel in de maand waarin hij is aangemaakt, voordat hij vervalt.

Mag ik de PIXARTPRO waardebon gebruiken voor slechts een paar opdrachten in mijn bestelling?

Nee, de waardebon geldt voor de hele bestelling. Als u besluit de waardebon te gebruiken voor een bestelling, bent u verplicht hem te gebruiken voor alle opdrachten en wordt hij automatisch verdeeld over de opdrachten in de bestelling. Onthoud dat het minimale bedrag per opdracht € 1 is.

Kan ik de PIXARTPRO waardebon gebruiken in combinatie met een actie?

Ja, u kunt de PIXARTPRO waardebon gebruiken in combinatie met acties.

Mijn btw-nummer is onlangs veranderd en in mijn andere account had ik PIXARTPRO krediet, kunnen jullie dat overzetten naar mijn nieuwe account?

Het is niet mogelijk om de bedragen op te tellen of over te zetten naar andere btw-nummers, ook niet als die van dezelfde persoon of hetzelfde bedrijf zijn.

LIDMAATSCHAP EN VOORWAARDEN VAN HET PROGRAMMA

Moet ik contributie betalen om deel te nemen aan het programma?
Nee, lidmaatschap van het programma kost u niets.
Wat is het STARWAY programma?

STARWAY is een loyaliteitsprogramma met exclusieve klantenservicediensten, speciale aanbiedingen en voordelen voor de trouwste klanten van Pixartprinting. Voor de lidmaatschapsvereisten zie het FAQ-gedeelte STARWAY Lidmaatschap. Voor meer informatie zie de algemene voorwaarden.

Hoe kan ik lid worden van STARWAY?
U kunt alleen lid worden van het programma als u voldoet aan de vereisten die door Pixartprinting zijn gesteld aan de bestelfrequentie en uitgavewaarde: alle klanten die tussen 01/01/2017 en 31/12/2017 met minstens 20 bestellingen de 10.000 euro hebben overschreden kunnen lid worden. De aanmelding voor het lidmaatschap wordt via e-mail aangegeven en moet door de klant worden geaccepteerd.
Krijg ik een pasje?
U krijgt een pasje dat geldig is voor het huidige jaar als bewijs van uw lidmaatschap. Dit wordt rechtstreeks naar het factuuradres gestuurd.
Samen met het pasje, ontvangt u een welkomstbrief, een brochure over het project en een verzamelobject.
Kan ik een vervangend pasje aanvragen?
U kunt alleen via uw lidmaatschapsaccount een vervangend pasje aanvragen, door rechtstreeks contact op te nemen met onze klantenservice: info.nl@pixartprinting.com.
Uw verzoek om het vervangende pasje wordt binnen 4-6 weken verwerkt.
Kan ik andere gebruikers toevoegen aan mijn STARWAY account?
Het lidmaatschap van het STARWAY programma is individueel en wordt slechts aan een account toegewezen. Een gezamenlijk lidmaatschap is niet toegestaan, noch het lidmaatschap van verschillende accounts van één klant.
Hoe kan ik controleren of ik goed ben aangemeld voor het programma?
Om er zeker van te zijn dat de aanmelding goed verwerkt is door Pixartprinting en dat alles goed werkt, hoeft u alleen maar de berichten van Pixartprinting te controleren met daarin uw persoonlijke codes voor de diensten en de informatie over hoe u de exclusieve diensten kunt gebruiken.
Kan ik meer dan een profiel aanmelden voor STARWAY?
Het lidmaatschap van STARWAY is individueel en wordt slechts aan een account toegewezen, u kunt niet meer dan een profiel krijgen.
Heeft het programma een einddatum?
Het programma stopt op 31/12/2017. Later wordt aangegeven hoe het lidmaatschap verlengd kan worden.
Kan ik mijn lidmaatschap van het STARWAY programma op elk moment opzeggen?
Het lidmaatschap kan op elk moment stopgezet worden vanwege onjuist of frauduleus gebruik van de voordelen van het programma, of het niet naleven van de algemene voorwaarden van het programma.
In het geval u voortijdig uw lidmaatschap van het programma wilt opzeggen, zal Pixartprinting SpA aan uw verzoek voldoen en alle voordelen en privileges stopzetten.

STARWAY LIDMAATSCHAP

Zijn er controlemomenten of nieuwe toelatingen mogelijk in de loop van het huidige jaar?
Voor 2017 worden alle klanten toegelaten die in 2016 aan de vereisten hebben voldaan. Op 31 december 2017 worden de nieuwe toelatingen en alle verlengingen voor deelname aan het programma in 2018 bepaald.
Wanneer verloopt mijn lidmaatschap van een bepaald niveau van het STARWAY programma?
Het lidmaatschap van Star, Red Giant of Supernova is geldig vanaf de datum waarop deze toegekend is tot aan het einde van het kalenderjaar (31 december van het lopende jaar).
Hoe kan ik gebruik maken van de aanbiedingen voor mijn lidmaatschapsniveau van STARWAY?
De aanbiedingen worden maandelijks via e-mail en in het STARWAY gedeelte van de site bekendgemaakt.
U ontvangt een activeringscode om gebruik te maken van het gepersonaliseerde ondersteuningssysteem (UserHub) om op een snelle en veilige manier contact te maken met onze klantenservice.
Alle lopende aanbiedingen wordt pas geactiveerd nadat u bent ingelogd op uw persoonlijke pagina.
Wat is UserHub?
De ondersteuningsdienst UserHub is een exclusief kanaal van de Klantenservice van Pixartprinting SpA. Dankzij een persoonlijke code, een speciaal telefoonnummer en een medewerker die uw taal spreekt heeft u alle diensten van de klantenservice van Pixartprinting tot uw beschikking, met voorrang bij eventuele wachttijden.
Bovendien heeft u de mogelijkheid om teruggebeld te worden dankzij de functie CALL ME NOW, waar u via uw persoonlijke pagina toegang tot heeft.
Wat is CALL ME NOW?
Dit is een exclusieve dienst van uw UserHub ondersteuning: onze medewerkers bellen u binnen korte tijd terug. Door in te loggen op uw persoonlijke pagina van Pixartprinting vindt u een pagina waar u het nummer kunt invullen waarop u teruggebeld wilt worden.
Uit welke niveaus bestaat het STARWAY programma?
Er zijn drie lidmaatschapsniveaus - Star - Red Giant - Supernova.
Star is het ingangsniveau van het programma, Red Giant is het tweede niveau en Supernova is het derde niveau.
Het lidmaatschap van elk niveau wordt bepaald aan de hand van de vereisten voor het programma.
Wat zijn de vereisten van het programma om toegang te krijgen tot een van de drie niveaus?
De vereisten voor elk niveau zijn als volgt:

- Star: voor de klanten die van 01/01/2017 t/m 31/12/2017 minimaal 20 bestellingen hebben geplaatst met een totale waarde van meer dan 10.000 euro (na aftrek van de geannuleerde bestellingen en btw). Aan beide vereisten moet worden voldaan.

- Red Giant: voor de klanten die van 01/01/2017 t/m 31/12/2017 minimaal 20 bestellingen hebben geplaatst met een totale waarde van meer dan 30.000 euro (na aftrek van de geannuleerde bestellingen en btw). Aan beide vereisten moet worden voldaan.

- Supernova: voor de klanten die van 01/01/2017 t/m 31/12/2017 minimaal 20 bestellingen hebben geplaatst met een totale waarde van meer dan 50.000 euro (na aftrek van de geannuleerde bestellingen en btw). Aan beide vereisten moet worden voldaan.

Overzichtstabel:

NIVEAUBESTELLINGEN PER JAARJAARLIJKSE BESTELWAARDE
Star2010.000 euro
Red Giant2030.000 euro
Supernova2050.000 euro
Wanneer begint en stopt het STARWAY programma?
Het STARWAY programma voor 2017 begint op 16 januari en stopt op 31 december. Op die datum worden de algemene voorwaarden voor deelname voor het jaar 2018 en alle daaropvolgende kalenderjaren vernieuwd.
Kan ik mij zelf inschrijven voor het STARWAY programma?
Deelname aan het programma wordt door Pixartprinting bepaald op basis van de gestelde vereisten en het is niet mogelijk om deel te nemen als er niet wordt voldaan aan de vereisten zoals aangegeven in het reglement.
Alle deelnemende leden worden met een speciaal bericht in de maand januari 2017 op de hoogte gebracht, dan gaat het programma ook van start.
Hoe kan ik de speciale telefonische ondersteuning gebruiken?
Via e-mail ontvangt u een telefoonnummer voor de gepersonaliseerde ondersteuningsdienst UserHub en een persoonlijke voorrangscode die u tijdens het welkomstbericht moet intoetsen. Een medewerker die uw taal spreekt, zal zich meteen met uw verzoek bezighouden.
Hoe gebruik ik de speciale e-mail ondersteuningsdienst?
Om van deze dienst gebruik te maken, is het belangrijk dat u het e-mailadres gebruikt waarmee u zich op de site geregistreerd heeft. Een speciaal team van onze klantenservice geeft uw verzoeken dan voorrang.
Hoe herstel ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord?
Om dit te herstellen, klikt u op LOGIN en dan op 'Wachtwoord vergeten?' en vervolgens vult u het e-mailadres in waarmee u geregistreerd bent. Binnen enkele minuten ontvangt u een e-mail met de opgevraagde gegevens, let op dat de e-mail niet in uw ongewenste post terechtkomt.
Wanneer ontvang ik berichten over het programma?
U ontvangt maandelijks berichten over de speciale aanbiedingen, samen met een overzicht van de exclusieve voordelen van uw lidmaatschapsniveau.
Hoe kan ik online mijn lidmaatschapsniveau controleren?
U kunt gewoon inloggen op uw persoonlijke pagina op de website van Pixartprinting en daar uw status controleren.

DIENSTEN EN AANBIEDINGEN

Welke aanbiedingen horen bij het niveau Star?
Voor het lidmaatschapsniveau Star is er 1 maandelijkse aanbieding die geldig is voor 1 product, te gebruiken voor 5 opdrachten.
Welke diensten horen bij het niveau Star?
Deze diensten horen bij het niveau Star:

1. UserHub (persoonlijke ondersteuning via telefoon en e-mail), een exclusieve dienst van onze klantenservice: dankzij een persoonlijke code en een medewerker die uw taal spreekt, krijgt u direct antwoord op al uw vragen, twijfels en verzoeken.
Met de functie Call Me Now kunt u ook teruggebeld worden op het nummer van uw voorkeur, log hiervoor in op uw persoonlijke pagina.

2. Elke maand krijgt u de previews voor de nieuwe producten en formaten die op de site gelanceerd worden.
Welke aanbiedingen horen bij het niveau Red Giant?
Voor het lidmaatschapsniveau Red Giant zijn er 2 maandelijkse aanbiedingen die geldig zijn voor 2 producten, te gebruiken voor maximaal 5 opdrachten elk.
Welke diensten horen bij het niveau Red Giant?
Deze diensten horen bij het niveau Red Giant:

1. UserHub (persoonlijke ondersteuning via telefoon en e-mail), een exclusieve dienst van onze klantenservice: dankzij een persoonlijke code en een medewerker die uw taal spreekt, krijgt u direct antwoord op al uw vragen, twijfels en verzoeken.
Met de functie Call Me Now kunt u ook teruggebeld worden op het nummer van uw voorkeur, log hiervoor in op uw persoonlijke pagina.

2. Elke maand krijgt u de previews van de nieuwe producten en formaten die op de site gelanceerd worden.
Welke aanbiedingen horen bij het niveau Supernova?
Voor het lidmaatschapsniveau Supernova zijn er 2 maandelijkse aanbiedingen die geldig zijn voor 2 producten, te gebruiken voor maximaal 10 opdrachten elk.
Welke diensten horen bij het niveau Supernova?
Deze diensten horen bij het niveau Supernova:

1. UserHub (persoonlijke ondersteuning via telefoon en e-mail), een exclusieve dienst van onze klantenservice: dankzij een persoonlijke code en een medewerker die uw taal spreekt, krijgt u direct antwoord op al uw vragen, twijfels en verzoeken.
Met de functie Call Me Now kunt u ook teruggebeld worden op het nummer van uw voorkeur, log hiervoor in op uw persoonlijke pagina.

2. Elke maand krijgt u de previews van de nieuwe producten en formaten die op de site gelanceerd worden.
Starway is het loyaliteitsprogramma dat we hebben ontwikkeld om onze beste klanten te belonen, die voor ons kiezen, ons vertrouwen en die hun creativiteit en bedrijf aan de hoge kwaliteit van onze drukwerkdiensten toevertrouwen.
PIXARTPRO
Elke maand geven we u een deel van uw uitgaven terug.
Het is simpel! Besteed minstens € 250 in de loop van de maand en wij belonen u met een waardebon die u de volgende maand kunt gebruiken.
WAARDEBON VAN
2,5%
Bij besteding van
€ 250 - 499
WAARDEBON VAN
5%
Bij besteding van
€ 500 - 1499
WAARDEBON VAN
7,5%
Bij besteding van
€ 1500 - 4999
WAARDEBON VAN
10%
Bij besteding van
€ 5000 +
MEER INFORMATIE >
DE VOORDELEN
Wij ondersteunen je met speciale diensten en exclusieve aanbiedingen, ontwikkeld om je onderneming te laten groeien.
assistenza
USERHUB
Je krijgt voorrang bij onze klantenservice en wordt sneller geholpen.
promozioni
SPECIALE AANBIEDINGEN
EN VOORPROEFJES

Aan het begin van elke maand ontvang je exclusieve aanbiedingen en als eerste nieuws over nieuwe producten in ons assortiment.
call_me
CALL ME NOW
Word direct teruggebeld door medewerkers van onze klantenservice.
opportunita
AL ONZE
MONSTERPAKKETTEN

Voor jou altijd verkrijgbaar met 90% korting.
DE NIVEAUS
Starway bestaat uit drie niveaus. Ontdek hoe je ze kunt bereiken.
Star
STAR
Jaarlijkse uitgave
Minstens 10.000€

Aantal bestellingen per jaar
Minstens 20
MEER INFORMATIE >
Red Giant
RED GIANT
Jaarlijkse uitgave
Minstens 30.000€

Aantal bestellingen per jaar
Minstens 20
MEER INFORMATIE >
Supernova
SUPERNOVA
Jaarlijkse uitgave
Minstens 50.000€

Aantal bestellingen per jaar
Minstens 20
MEER INFORMATIE >
VERGELIJKING

VEREISTEN

StarRed GiantSupernova
AANTAL BESTELLINGEN PER JAAR > 20 > 20 > 20
JAARLIJKSE UITGAVE > €10,000 > €30,000 > €50,000


VOORDELEN

StarRed GiantSupernova
MAANDAANBIEDINGEN 1 product
x 5 opdrachten
2 producten
x 5 opdrachten
2 producten
x 10 opdrachten
MONSTERPAKKETTEN -90% 1 exemplaar
elk iedere 3 maanden
3 exemplaren
elk iedere 3 maanden
5 exemplaren
elk iedere 3 maanden
ONDERSTEUNING UserHub UserHub UserHub
Previews
Algemene voorwaarden >
FAQ >